środa, 22 marca 2017

Metamorfozy: Imprezowa romantyczka / #1 =^.^=

HEJ!
Wiem, znów była długa przerwa, ale tym razem było to spowodowane brakiem chęci do gry.
Ale tym razem mam serią chęć do gry tym bardziej, że do końca tygodnia jestem w domu i może uda mi się dodać więcej postów. Dziś jest pierwszy post z Metamorfoz, simke którą przerobie robiła Szalonadziewczyna. A jeszcze jedno pytanie czy chcecie żebym każdą simke, którą dam na bloga dać do galerii? No co zaczynamy...


Przed:


  
  
   
Zapomniałem zrobić zdjęcia stroju kąpielowego.


Po:
Tak wygląda nasza simka Natalia Lucky. Było mi ją dość trudno przebrać, ale jakoś wyszło, mam nadzieję, że się wam podoba.

Strój codzienny naszej Natalii wygląda tak czyli czarny sweter z odkrytym brzuchem i długie szerokie jeansy z dziurami, a do tego czarne buty.

Strój oficjalny to czerwona luźna bluzka, szorty z wysokim stanem i buty na klamerkę.

W sportowym zmieniłem tylko fryzurę na kok,

Piżama to zwykła długa, niebieska koszulka.



Na imprezę Natalia zaszalała i kupiła sobie obcisłe spodnie z szelkami a do tego koszulkę z odkrytym brzuchem i bez rękawów (to jest strój cały, a nie osobno spodnie i koszulka). Do tego czarne buty.


No i strój kąpielowy jest różową górą  i kolorowym dołem.

To tyle z tego postu, przypominam że simów tagujemy #DlaKacpra1 i #WMoimSwiecieSimsow grupa wiekowa i płeć jest dowolna jak i rasa. Mam nadzieję, że będziecie robić dla mnie simów, a ja się żegnam. Do następnego posta!
PAPA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz