sobota, 8 kwietnia 2017

Opposites / Collab z Sophie =^^=


HEJ!
Dziś mam dla was Collab z Sophie, serdecznie zapraszam was na jej bloga. Zrobiliśmy "Opposites", czyli różności. Sophie zrobiła uczennice, która się dużo uczy no... Po prostu kujona, a ja zrobiłem osobę popularną w szkole. Mam nadzieję, że spodoba wam się dzisiejszy Collab. Jak widzicie już staram się mniej więcej robić coś w Gimpie, ale jeszcze się uczę więc nie jest to za piękne. Bez przedłużania zaczynam.

Tak wygląda nasza simka z twarzy, ma na imię Amelia. Maluje się dosyć mocno i zawsze kiedy może farbuje sobie na co dzień końcówki włosów na różowo i zawsze upina takie dwa małe koki na czubku głowy.

Jej strój codzienny to czarna luźna bluzka, Jeans'owe szorty, czarne buty i długie białe zakolanówki, a do tego zwykły srebrny zegarek z dodatkami.

Wizytowy Amelia wybiera raczej jakiś elegancki, tutaj ma akurat luźną bluzkę z odkrytym lekko dekoltem, jeansy z rozpruciem oraz buty na szpilkach. Mocny makijaż i rozpuszczone włosy z upięciem na czubku głowy. 

Strój sportowy prezentuje się tak, Amelia postawiła tutaj na totalny luz i wygodę. Biała luźna koszulka w cienkie czarne paski, zwykłe czarne leginsy i czarne buty, a włosy upina w zwykłego wysokiego kucyka do tego lekko się maluje.

Piżamka naszej Amelii to czarna koszula nocna z nadrukiem księżyców i długie czarne skarpety. Amelia śpi w rozpuszczonych włosach.

Strój imprezowy to chyba mój ulubiony, czyli sweterek, aż do samej szyi, duża biała spudnica, białe rajtuzy oraz białe buty. Włosy upina w gęstego kucyka, wszystko uzupełnia mocny makijaż i branzoletka.

Strój kąpielowy to po prostu zwykły biały strój dwuczęściowy.

To na tyle z tego posta mam nadzieję, że spodobała wam się moja simka. Liczę na to, że podoba wam się simka Sophie. Ja się z wami żegnam no i do następnego.

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładna simka!:D Uważam, że udał nam się collab.^^
    Pozdrawiam.<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, twoja simka była również ładna.

      Usuń
  2. Trafiłam tutaj z bloga Sophie, bo byłam ciekawa jaką Simkę zrobiłeś i wow, cudna jest! :) Z chęcią zaobserwuję Twojego bloga i częściej będę go odwiedzać, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super simka. Dawno nie wchodziłam na twojego bloga.
    Naprawdę jest bardzo ładna.
    Zapraszam do mnie:
    jestnapisanemarysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Amelia ma piękne włosy :D Nie tylko do głównego stroju :P ogólnie masz śliczne ciuszki, fenomenalne zdjęcia! Podziw i brava ,<3

    OdpowiedzUsuń