poniedziałek, 5 czerwca 2017

Runway Teen / chyba się zakochałam #6

HEJ!
Tak post miał pojawić się na weekend, ale niestety nie miałem czasu go napisać. Na szczęście jest dzisiaj... Późno, ale jest. Jak sam tytuł wskazuje nasza Julia kogoś poznała i chyba się zakochała, kto wie? No to zobaczymy jak to będzie. Miłego czytania!

Jak zawsze rano nasza Julia się ogarnęła.

A tutaj małe zmiany w domku.

  
Julia w koncu przygotowała sobie posiłek, którym się naje.

  
Potem Julka ogarnęła ogródek i w celu rozrywki oglądała chmury.

Szybko zrobiło się ciemno więc Julka położyła się spać.

  
Julia się ogarnęła, a nasza rybka Papaja w końcu ma akwarium.



  

Julia postanowiła odwiedzić nowych sąsiadów, ponieważ wiedziała, że jest tam nastolatek to chociaż jego przywitała. Jednak jak go zobaczyła to zaniemówiła.

  
Chwile pogadali, a potem jak to nastolatki XXIw. poszli grać (pewnie w simsy).

Zrobił się wieczór, a Julia chciała jeszcze porozmawiać z przyjaciółkami. Szybko wybiegając klaudia wpadła na chłopaka.
J: Oj przepraszam, nie chciałam.
On: Nic się nie stało, mam nadzieje, ze jeszcze kiedyś się spotkamy?
J: Ja też!
On: No to cześć!
J: PA!

J: Dziewczyny szybko do środka muszę wam coś powiedzieć!
M i A: No dobra już idziemy.

  
J: Poznałam tego chłopka nowego z sąsiedstwa.
M: To fajnie! Jak ma na imię?
J: O jeju! Tak nam się dobrze rozmawiało, że nawet nie zapytałam!
A: Jak mogłaś się nie zapytać?!
J: No jakoś tak wyszło. Ale dziewczyny wiecie co... Chyba się zakochałam...

Po długiej rozmowie Julia zawołała dziewczyny na posiłek.
J: Dziewczyny chodźcie coś zjeść! Pewnie jesteście głodne!
M i A: Już idziemy!

  
Dziewczyny już poszły, a Julka pokopała skałki z okolicy i zajęła się ogrodem.

  
Julia poszła już spać. Pewnie śni o chłopaku z sąsiedztwa.


To na tyle w tym poście, nie był jakiś długi ani ciekawy ale jest. Zobaczymy jak to będzie dalej, a na razie was żegnam!
CZEŚĆ! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz