niedziela, 6 listopada 2016

CAS: Alien to human chellange / #3 =^^=

HEJ!
Dziś przyszedłem do was z challengem alien to human, ponieważ pomyślałem, że jakbym przez całą jesień miałbym wstawiać posty z CAS'a z samymi jesiennymi LookBook'ami to to by się wam i nawet mi znudziło. Dlatego dzisiaj jest challeng. Zapraszam do czytania! =^.^=

To jest Xenna nasz bohaterka dzisiejszego challenge'u. Postanowiłem ją zrobić taką słodką, szaloną kosmitką, która ubiera się na różowo. Makijażu nie ma w ogóle tylko w codziennym ma kreski. :D

Tak wygląda strój codzienny naszej Xenny. Jest to biała bluzka z różowym napisem "Princess", do tego różowa spódniczka. Cały strój dopełniają białe buty z wycięciami. 

Strój oficjalny prezentuję się tak, jest to biała sukienka z pastelowo różowym sweterkiem, na którym jest wyszyta głowa kotka. =^.^=

Strój sportowy to to stanik sportowy w kolorze różowym do tego biało różowe szorty, a do tego białe sportowe buty. :O

Piżamka to taka biało niebieska koszula nocna do tego białe skarpetki, a to wszystko dopełniają kapcie króliczki. :P

Imprezowy to zwykły różowy sweter z białymi jeansy'ami, a do tego białe glany. :/

Strój kąpielowy to fioletowy strój z wycięciami z przodu i z tyłu. :3

Mam nadzieję, że spodobał wam się dzisiejszy challenge. W planach mam zrobić dwie nowe serie, ale to niespodzianka. Także mam nadzieję, że się jeszcze zobaczymy. Pozdrawiam!  
                                                                                                                                                        PA!










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz