środa, 16 listopada 2016

Runway Teen / wprowadzenie #0

HEJ!
Dziś mam dla was inny post, ponieważ będzie to pierwszy challenge na moim blogu "Runway Teen".
Bardzo podoba mi się ten challenge i myślę, że wam też się spodoba, lecz dzisiejszy post to będzie wprowadzenie czyli reguły itd. Miłego czytania. :D

Julia wychowywała się w bogatej rodzinie, lecz bez ojca, którego w ogóle nie poznała, ponieważ zmarł dzień przed porodem. Julia była jedynaczką, ale za to szczęśliwą dziewczynką. :D

Julia bardzo lubiła pomagać innym ludziom, którym w życiu nie zbyt się powodziło.

Dziewczynka bardzo lubiła obserwować żywe posągi i bawić się na różnych placach zabaw.

No i nasza mała Julia skończyła 16 lat... 

Stało się. Mama Juli Magda zmarła w nocy w pożarze, który rozpaliła sąsiadka. Juli jeszcze udało się uciec ale mamie Juli już nie. 

Nastolatka szybko wzięła nagrobek swojej matki i pobiegła do wioski obok miasta, nie brała nawet ubrań tylko pobiegła w tym co miała na sobie. 

Co dalej stanie się z naszą bohaterką? Jesteście ciekawi? C.D.N. 



Ale są pewne zasady utrudniające:

  1. Rozgrywkę zaczynamy od kwoty 500$. W tym celu potrzebny jest kod (DLA THE SIMS 4, może działa też w trójce, ale pewności nie mam). KOD: testingcheatsenabled, potem wpisujemy money 500$ i gotowe. 
  2. Jeżeli nasz sim jedzie na jakąś inną parcelę np. siłownie, bibliotekę park, musi płacić za to 10$, w tym celu używamy tego samego kodu, wpisując kwotę z odjętą sumą 10 simoleonów. Np. mieliśmy 500$ to wpisujemy po money 490$
  3. Nasz sim nie może podjąć się żadnej pracy dorywczej. Pieniądze pozyskuje tylko sprzedając pozyskane rzeczy poprzez łowienie czy zbieranie, albo ogrodnictwo, czy malarstwo, ale najpierw trzeba zarobić na sztalugę. Wiadomo. 
  4. Nasz sim nie może korzystać w telefonu komórkowego, chyba, że zarobi dość kasy i kupimy mu telewizor. Wtedy już sim może korzystać z elektroniki.
  5. Nasz sim może mieć tylko jeden strój do wszystkich kategorii stroju, bo zakładamy, że nie zabrał ze sobą nic więcej do przebrania. Myślę, że wyjątkiem może być bielizna, bo głupio, żeby uciekać bez bielizny, prawda? Stroje można zmienić dopiero wtedy jak zarobimy i kupimy szafę. 
  6. Nasz sim nie może rozmawiać z osobami młodymi dorosłymi, dorosłymi i emerytami. Tylko z nastolatkami i dziećmi, bo zakładami, że dorośli mogliby nas podać do opieki społecznej.
  7. Nasz sim nie może chodzić do szkoły. 

I to tyle. Kiedy zbudujemy simowi odpowiedni dom i założymy mu rodzinę, wyzwanie uznajemy za zakończone z sukcesem. Podjęłam się tego wyzwania i postanowiłam, że nagram wam tę rozgrywkę w odcinkach. :) Także zapraszam do oglądania, a jak ktoś z Was ma ochotę także podjąć się tego wyzwania, chociażby w formie zdjęciowej, a nie filmiku, to zapraszam! :D Podkreślam jednak, że nie ja jestem autorem wyzwania! Na YouTube możecie oglądać wiele takich filmików u zagranicznych graczy simsów! :) 


No to tyle w dzisiejszym poście mam nadzieję, że wam się podobał, to było tylko wprowadzenie ale trochę się nad nim pomęczyłem. A zasady ja sobie trochę zmodyfikuje w trakcie rozgrywki. 
No to tyle więc...
PA!

3 komentarze:

  1. Cieszę się, że też wykonujesz ten challenge :). Należy on do moich ulubionych. Julka jest śliczna, mam nadzieję, że sobie poradzi dziewczyna ^-^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3 w następnym poście pokaże ją dokładniej :D i też bardzo lubie ten challenge =^.^=

      Usuń
  2. Dokładnie tego Chellenge nie znam ale wydaje mi się fajny. Fajnie będzie wchodzić na twojego bloga! Jak widzę nie masz jeszcze dużo komentarzy, więc myślę, że moja obecność nie będzie ci przeszkadzać.

    OdpowiedzUsuń