wtorek, 29 listopada 2016

Runway Teen /Bonus =^^=

HEJ!
Tak wiem, wiem... długo mnie nie było lecz było to spowodowane tym, że mam dużo nauki. Nadal mam jej dużo, lecz pomyślałem, że dam jakiegoś posta, na weekend postaram się dać 2 posty, ale nie obiecuje. Ponieważ wcześniej pisząc mam dużo nauki no bo w sumie jestem w 1 gimnazjum. Ale dobra to nie o tym post, dzisiaj mam dla was post z CAS'em naszej głównej bohaterki z serii postów Runway Teen. No to dobra, miłego czytania. =^.^=

To tak wygląda nasz simka, która nazywa się Julia Mickey. Uważam, że jest ładna, lecz każdy ma swoje gusta nie. :D

Tak wygląda z profilu, co tu do gadania. xdd

No i tak wygląda ten 1 strój naszej Juli, to miał byc taki luźny domowy strój i fryzura. :d


No to to w sumie na tyle w tym poście mam nadzieje, że nasza simka sobie poradzi w wyzwaniu i oczywiście liczę na to, że wam się podoba. No dobra to czekajcie na weekend bo 1 post na 100% się pojawi, ale mam nadzieje, że pojawią się 2.
PA!

4 komentarze:

  1. Simeczka jest śliczna. A i czemu w tytule jest napisane część 5. Miłego dnia! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D a w tytule jest #5 bo to jest CAS a nie runway teen :D Pozdrawiam <3

      Usuń
  2. Hej jeszcze jedno wejdź proszę na mojego bloga
    jestnapisanemarysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń