niedziela, 11 grudnia 2016

Runway Teen / I jak tu sobie poradzić? #2


HEJ!
Jak wam się podoba moja pierwsza miniaturka? W ogóle to jest pierwsza praca jaką zrobiłem w Gimpie. Na pewno chce podziękować Oliwi, ponieważ zrobiła mi też dwie miniaturki, które pokaże na koniec. Ale wracając do tematu, w tym poście będzie naszej Juli zimno, a czemu... zobaczcie sami. Miłego czytania. :D


Jak widać w nocy spadł śnieg i z niektórych drzew pospadały liście i niestety z drzewka naszej mamy też spadły liście.

Gdy nasza Julka to zobaczyła to się załamała.
Julia: O nie!

Trzymajcie za nią kciuki żeby zdążyła.

  
       
A takie tam zdjęcia widoczków zrobiłem. :D

J: To teraz sobie pokopiemy.

J: O! Urosły plony to pozbieram ich trochę i zasadzę na swojej działce, a resztę zjem.

J: W końcu wracam do domu.

J: No to zabieram się do roboty!



J: W końcu jakiś namiot, już mi nie będzie tak bardzo zimno!

Wieczorne siusiu. :D

No i do spania. 

A tak wygląda nasz cała działka po dzisiejszym dniu. :)


To co zrobiła dla mnie Oliwia. :D Dziękuje!




To na tyle w tym poście mam nadzieję, że się wam spodobał, i że następne będą dłuższe! 
PA!





4 komentarze:

  1. No biedna Julka! Taki ziąb, a ona jedynie w namiocie. Współczuje jej! Naprawdę biduleńka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. właśnie robię xdd ale z wyzwania będzie dopiero jak będę miał więcej czasu, a teraz robię na szybko bo zaraz idę do kuzynki

      Usuń