środa, 28 grudnia 2016

Runway Teen /Bonus =^^=

HEJ!
No... bo były święta nie... Dlatego nie było postów, a jeszcze do mnie kuzynka z zagranicy przyjechała no to wiecie. Ale dobra nie ważne, ten post będzie z CAS'a tylko, że pokażę wam nowe przyjaciółki naszej Juli z wyzwanie, lecz nie wiem kiedy one się pojawią ale na pewno się nie pojawią w następnym poście. No to miłego czytania... (zapomniałem jak się nazywają xdd)










Taki krótki post, ale jest. Niestety opisów nie ma przepraszam, ale bardzo się spieszę. Simki dla mnie robiły Oliwia i Miss. Dziękuje. :D 
PA!

4 komentarze:

  1. Wiesz obie simeczki są śliczne! Bardziej ze stroju mi sie podoba ta druga, a z twarzy ta pierwsza! Miłego dnia!
    Wejdź na mego bloga i skomentuj!jestanpisanemarysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje i na pewno zerknę, a i zapraszam do zaobserwowania. :D

      Usuń
  2. A ja już od dawna cię obserwuję bo twój blog jest super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! No nie wytrzymuję! Kiedy napiszesz następny post? Bo mi się nudzi!!

    OdpowiedzUsuń