wtorek, 13 czerwca 2017

CAS: Skate / #7 =^^=

Hallo alle zusammen!
(po niemecku hej wszystkim)

Dziś mam dla was CAS. Pierwszy raz zrobiłem sima, który mi się chyba udał i odziwo mi się podoba. Bo zazwyczaj robię tylko simki, które według mnie wychodzą ładnie, a z simami to ciężko.
Ten sim będzie w stylu, ze tak powiem Skate. Bez zbędnego przedłużania zaczynajmy...

to jest Milosz. Tylko w stroju codziennym nosi swój ulubiony kolczyk na usta. Ma białe włosy, ciemne oczy i czarne brwi.

Specjalnie ustawiłem go pod kątem tutaj abyście widzieli wszystko. Ma szara koszulkę w białe cienkie paski, z tyłu ma zaczepioną lekko różową czapkę z Adidasa (czapka jest przyczepiona do koszuli, NIE osobno)

Strój oficjalny Miłosza to zwykły czarny garnitur z muszką i czarne buty.

W stroju sportowym ma czarną bluzkę i biało bordową bluzę, do tego bordowe dresy i białe buty (koszulka jest razem z bluzą, NIE osobno). Wszystko jest firmy Jordan, tylko buty nie.

Do sny ma zwykłą białą koszulkę oraz biało niebieskie spodnie w kratkę.

Na imprezę ma białą koszulkę w czarne cienkie paski włożoną do jeans'ów z dziurami i rozpruciem.
Do tego ma zwykłe czarne buty.

Na basen ma zwykłe czarne kąpielówki.


Mam nadzieję, że Miłosz wam się podobał jak i post. Poprzedni sim jaki był to nie był mój tylko lekko przerobiony przeze mnie. Ja się z wami żegnam!
Zu zehen!
(po niemiecku do zobaczenia)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz