niedziela, 15 stycznia 2017

Runway Teen / Niesamowita wiadomość! #3

HEJ!
Wiem długo mnie nie było, ponieważ wiadomo pochłonęła mnie nauka przepraszam. Posty puki co będą pojawiać się w weekendy. Ale dobra... Dziś będzie nasze wyzwanie, w którym nasza Julia dowie się o czymś ważnym co będzie chciała spełnić. Miłego czytania... :D

Pierwsza mina po wstaniu.
Julia: Ale zimno!

W końcu się dorobiliśmy. :D
J: JEJ normalnie wezmę prysznic i skorzystam z toalety.




J: Wiesz co mamo czuje, że przyniesiesz mi dobrą nowinę!



Takie tam widoczki. xdd


Julia trochę pokopała i pozbierał plony.

J: Mam nadzieję, że złowię coś drogiego.

J: Oj mamo jak ja za tobą tęsknię!
Albina(mama): Spokojnie córeczko.

Julia skończyła nocą toaletę i postanowiła coś zjeść.

Gdy Julia zaczęła zbierać swoje plony zobaczyła w oddali jakby prześwitującą postać.

Gdy Julia podeszła do tej postaci zauważyła, że to jej mama, jej radość była bezcenna.

J: Jeju mamo mam ci tyle do powiedzenia! Ale to potem najpierw ty opowiadaj!
A: No u mnie dobrze, ale mam ci coś ważnego do powiedzenia
J: A co jest, aż tak ważne?

A: Słyszałam, że można zrobić takie ciasto, które ożywia duchy, lecz musisz się nauczyć gotować i wykwintnie gotować, musisz jeszcze wynaleźć kwiat śmierci i kupić eliksir młodości.
J: TAK! Zrobię wszystko żeby zrobić te ciasto.

J: To od jutra zacznę, ale teraz jestem zmęczona idę spać. Dobranoc!
A: Dobranoc córciu.


Gdy Julia już się położyła, jej mama postanowiła nawiedzić prysznic.

Nie ma to jak robić pompki w zimie.

Dobra rozumiem mamy 21 wiek.

No i nasza mama poszła. A ja w tym czasie zbudowałem malutki domek dla naszej Julci.



No i na tym skończył się nasz post, robiłem go w nocy i teraz go skończyłem. Mam nadzieję, że się wam podoba, a jak chcecie zobaczyć dalsze losy naszej bohaterki bądźcie na bieżąco. Pozdrawiam!
Cześć!

2 komentarze:

  1. Mamuśka przyszła i powiedziała o ambrozji, a później se ćwiczy... a i super że Julcia ma wreszcie domek!
    Pozdrawiam
    jestnapisanemarysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz jakoś tak wyszło... Również pozdrawiam :D

      Usuń