niedziela, 29 stycznia 2017

CAS: Men / #5 =^^=

HEJ!
Dziś niestety nie ma naszego wyzwania bo mam mało czasu, ale za to mam dla was CAS, w którym będzie pierwszy chłopka niestety nie ja go robiłem, ale za to go przerobiłem. Mam nadzieję, że się wam spodoba bo mi się podoba bardzo. Miłego czytania...

Tak wygląda nasz sim z twarzy, mi się podoba bardzo. Niestety ni pamiętam jak się nazywa.

Tak się prezentuje jego profil.

Jego strój codzienny to biało czarna koszulka, czarne spodnie i buty.

Oficjalny to rozpięty garnitur.

Strój sportowy to biało niebieska koszulka ombre, niebieskie spodnie moro i białe buty.

Piżama to bordowe bokserki.

Strój imprezowy prezentuje się tak czyli znów czarna koszulka z białym napisem, czarne spodnie i trampki.

No i strój kąpielowy to kolejny raz czarne bokserki.

Jeszcze raz przepraszam, że nie było wyzwania, ale za to jest CAS z pierwszym mężczyzną/chłopakiem mam nadzieję, że się wam spodobał te post no i co do następnego posta.
CZEŚĆ!

2 komentarze:

  1. Super ci wyszło! Czy jest on nastolatkiem? Jeżeli tak to pojawi się w naszym wyzwaniu? Miłego dnia!
    jestnapisanemarysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest nastolatkiem ale dzięki za pomysł bo nie miałem kogo dać więc on będzie :D

      Usuń