sobota, 21 stycznia 2017

CAS: Toddlers / #4 =^^=

HEJ!
Dziś mam dla was post z CAS'a, lecz jako że mamy małe dzieci to zrobiłem właśnie małe dziecko oczywiście będzie to dziewczynka lecz postaram się robić też simów. Bez zbędnego przedłużania zapraszam do czytania...

Nasza simeczka nazywa się Aki i tak wygląda jej twarzyczka. :>

Strój codzienny prezentuje się tak czyli czarna bluzeczka w białe paski, białe spodenki i zwykłe czarne trampki, a i jeszcze carne okularki ozdobne, mi się podoba bardzo i mam nadzieję, że wam też.

Strój oficjalny wygląda następujący między innymi bluzeczka na ramiączkach, getry i czarne buciki.

Piżamka to zwykła biało czarna bluzeczka z jakimś napisem. :D

No i strój imprezowy to czarna bluzeczka w białe korony, czarne spodenki i zwykłe czarne trampki, oraz czarne okularki ozdobne.

To na tyle w tym poście mam nadzieję, że nasza Aki wam się podoba bo mi bardzo i jutro mam nadzieję, że pojawi się również post z naszego wyzwania.
CZEŚĆ!

2 komentarze:

  1. Śliczne imię... Aki, jak Chnczyk. Nie obraź się. Miłego dnia.
    Pozdrowienia z Austrii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu mam się obrażać... Pozdrawiam z Polski :D

      Usuń